Якщо придбаний товар у нашому інтернет-магазині вам не підійшов, ви можете його повернути протягом 14 днів, з моменту оплати, згідно з Законом України «Про захист прав споживачів». Весь перелік товарів, який представлений на нашому сайті, підлягає поверненню та обміну.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:
-
Ви не використали товар, і він зберігся в такому вигляді, в якому придбали;
-
Цілісність комплектації та упаковки не порушена;
-
Товар не має слідів використання чи забруднень;
-
На товарі збережені заводські пломби та маркування;
-
Ви зберегли товарний чек.
ЩО ЗРОБИТИ:
-
Обов'язково повідомте нам про намір повернути товар за телефоном, вказаним на сайті: 093-020-94-83;
-
Надішліть товар "Новою Поштою" на адресу, вказану менеджером магазину;
-
Доставка повернення здійснюється за рахунок відправника;
-
Ми перевіримо товар і повернемо повну суму вартості товару банківським переказом протягом 3-х робочих днів;
-
Ми зв'яжемося з Вами, якщо буде потрібна додаткова інформація.
ТОВАРИ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
-
Несправні товари (з будь-якими явними недоліками);
-
Товари, які не можна використувати за цільовим призначенням;
-
Товари, які не відповідають вимогам нормативно-правових актів;
-
Товари, які були пошкоджені з вини виробника.
ЯК ПОВЕРНУТИ
-
Щоб повернути товар неналежної якості необхідно зателефонувати за номером, який вказаний на сайті: 093-020-94-83;
-
Вам необхідно вказати на недоліки: описати та сфотографувати несправності чи пошкодження;
-
Надіслати несправний товар "Новою поштою" за адресою, яку вкаже менеджер магазину.
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ